detta är jag

Namn: Ella
Smeknamn: ellson
Ålder: 19
Bor: Stockholm, men planerar att flytta efter studenten
Fritid: vänner, träna, festa
Längd: 168 cm
Ögonfärg: brun
Hårfärg: någon form av ljusbrun
Jag lyssnar på: Lil Wayne & Jay-Z
Favoritprogram: project runway, the hills, prison break
Syfte med att blogga: att i efterhand komma ihåg saker man har gjort
Favoritfilm: love actually
Favoritdricka, kall: Öl
Favoritdricka, varm: mango te
Favoritbakelse: vad som helst utan marsipan
Min bästa vän: har flera stycken
Imorgon ska jag: shoppa :)
Innan jag dör ska jag: ha gjort allt kul jag vill göra
Favoritcafé: Café 60 :)
Favorittidning: cosmopolitan
Favoritplagg i garderoben just nu: jeansshorts
Byter gärna garderob med: Victoria Beckham
Vanligaste färgen på mina kläder: jeans, rosa och vitt
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt som få
Jag tränar: när jag orkar och har tid
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Är det nåt du absolut inte äter: mjukost
Sparare eller slösare: slösare
Tror du på mirakel: nää :P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: det gör jag faktiskt
Bio eller promenad: mys promenad
Stjärntecken? vädur
Det här är jag bra på: eeeh... allt?
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? båda
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har redan båda :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : inte städat iallafall :/
Gillar du att sjunga? älskar att sjunga, men bara när ingen hör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0