bullbak



Joho så äre, jag fick ett infall och ställde mig och bakade bullar. Det måste ju fan vara MER än vuxenpoäng? Pensionärspoäng kanske? Vill inte ens tänka tanken, haha! Goda och extrent snygga blev dom iallafall :).

Befinner mig för  tillfället hos min pappa i Ystad, eller lite utanför Ystad för att vara exakt. Rätt skönt att vara här och bara göra ingenting! Vet inte hur länge jag stannar, men jag har mina fina homies i Malmö som jag ska hälsa på också så jag lär nog bli kvar ett tag.

Idag försökte jag ju nätshoppa lite men jag hittade inget snyggt, typiskt! Skulle verkligen vilja beställa hem lite grejor. Vilka sidor brukar ni oftast kolla in om ni shoppar på nätet? Vore grymt med lite tips:).


Nu ska jag lägga mig framför TVn och somna där!
Peace over and out
//Ells

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: tack:)

men jag är ganska less på min header, funderar på att byta:)

2009-07-13 @ 00:44:40
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: linda.

gott med bullar :)

2009-07-13 @ 11:44:17
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0