rensar tankarna

Jag har försökt att inte tänka på det, men titt som tätt dyker det upp småsaker som påminner om dig. Du gjorde sommaren 2009 till den bästa någonsin! Har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde med dig och du fick mig verkligen att må bra. Det slutade konstigt eftersom vi ville två helt olika saker och jag kan fortfarande vara ledsen för att det blev så. Jag vet att jag är jättedålig på att formulera mig och det jag skriver nu kommer säkert se jättekonstigt ut om du läser, men jag ville bara få ur mig allt jag känner.


Det är något speciellt med hur man kan relatera musik till något man saknar:

Journey - Don't stop believin'
Oasis - Don't look back in anger
The Killers - Spaceman
John Mayer - Free fallin'
Kings of leon - Sex on fire



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0